Nytt försök

Jag vet, jag måste vara världens tråkigaste! Haha
Men har så mycket annat att stå i så datorn kommer ju inte i första hand direkt.

Jag får väl köra med lite uppdatering på vad som hänt sedan jag skrev sist.
Jag har varit på ridläger och ridit mammas lilla kuse. Det gick faktiskt riktigt bra med tanke på att jag endast hade suttit på henne två gånger innan. Eftersom vi inte har en aning om vad hästen har gjort innan mamma köpte henne fick jag vara försökskanin och hoppa henne (vilket hon inte har hade gjort på åtminstone två år innan). Men det märktes att hon hade gjort det förr. Hoppade en bana där de högsta hindren låg på 1 meter och det var inga problem alls.
Jag har ju även jobbat en del vilket är mindre skoj. Men desto roligare när lönebeskedet kommer!
Vi har fått dagisplats till lilleman från den 29 augusti så då börjar arbetet på allvar.
Men det roligaste av allt om man frågar mig var att besöka sjukhuset för att göra ultraljud, och tjuvkika lite på Williams blivande lillasyster/lillebror.
Måste säga att jag är imponerad av att så många kan veta om det även fast man knappt har sagt det till någon :P Fast nu börjar det ju bli ganska svårt att dölja eftersom magen börjar skvallra riktig ordentligt om det ;) Så om allt nu går som det ska blir det en liten bebis i mitten utav januari, och jösses vad lycklig jag är :D

Ja de va väl det mest intressanta som hänt mig på sistone. I morgon fyller min underbara älskade son ett helt år så då händer det lite mer skoj :)



Bilder på den nya lilla lilla familjemedlemmen och ridlägret
















Kommentarer
Postat av: Lisbeth.

Nämen, grattis, grattis! Sköt om er nu =)

2011-08-13 @ 13:11:41
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Terese

Tusen tack ska du ha! Det ska vi göra, och det får du med göra =)

2011-08-13 @ 14:58:28
URL: http://tezzanzliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0