Torsdag

Ja då har mer än halva veckan gått och inget spännande har hänt... Men det kan vara rätt skönt med lite lugn och ro ibland med.
Alex jobbar 05:30-16:30 istället för 15:00-02:00 den här veckan vilket är underbart! Det är så mycket skönare att ha honom hemma hela kvällarna istället för ett par timmar på förmiddagen. Men eftersom hans bil är på framvagnsinställning har han min, och jag är strandsatt här hemma. Men i morgon är han ledig och då ska vi åka till dagis och hälsa på så det blir skoj för William. Börjar dock att få lite ångest över att lämna bort honom till dagis. Usch tänk att en vilt främmande människa ska ta hand om min lilla prins... Jaja dom har ju både utbildning och vana, men ändå! Kommer nog knappt kunna koncentrera mig på jobbet den första veckan.







Jag ser dig allt! Haha









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0