Fullspäckat!

Ja i morgon blir det en fullspäckad dag! Jag och Alex ska klippa oss, bröllopskläder och bröllopspresent ska inhandlas, huset ska städas och gräsmattan klippas. Ska även försöka hinna med en tur på lilla bus ponnyn också.

På lördag åker vi till Hällefors för då ska min äldsta bror gifta sig, skoj! William får stanna hemma med sin farmor eftersom han tycker det är roligare att vara hemma och busa än att sitta still i en kyrka. Det är första gången som både jag och Alex är ifrån honom så länge, så det känns faktiskt lite vemodigt. Jag vet att han kommer ha det toppen, men det är faktiskt väldigt jobbigt att åka ifrån sin lilla guldklimp bara sådär. Men man kan behöva lite egentid med vuxna ibland med. Fast bara ibland ;)





Våran underbara son!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0