Helgen

Lördagen blev alldeles perfekt med bröllop i solsken. Brorsan och hans Camilla va såå vackra! Gillade även prästen skarpt. Han drog lite små vitsar och hade knallröda gympaskor under den vita särken, haha.
William hade haft superskoj med sin farmor hela dagen, så de va skönt att slippa oroa sig för de.
Träffade även en alldeles för full man som envisades med att det fanns en folkets park i Väse. Jag förklarade flera gånger att nej det gör det inte, och de kommer det alldeles säkert aldrig att göra heller. Till svar fick jag att "lilla gumman du är alldeles för ung för att veta något, och jag har varit där så många gånger så jag vet allt vad jag pratar om". Men efter många om och men frågade jag om det inte var Lindforsparken i Molkom han hade varit i, och givetvis var det ju de. Sen blev han väldigt tyst helt plötsligt och gick sin väg. 

Söndagen spenderades hos två goda vänner och deras två ungar vilket va riktigt skoj. Passade även på att klippa gräset som hade blivit alldeles för högt!

 Idag va bilen inne på Ryds glas och fick sig en ny framruta. Det är inte klokt vilken skillnad det blir med en ny. Så nu ska jag försöka lägga ut en annons på den och hoppas på att någon vill köpa, eller ännu bättre byta mot en V70.

Skickade även iväg en ansökan så att Alex kan bli min handledare så jag får börja övningsköra med CE. Inte för att jag har tänkt ta E-kortet, men de kan va kul att få köra lite när jag är med Alex när han jobbar.





En bild på mina pärlor. Den till vänster är till salu! och den till höger har fått stå ut med många mil med mig bakom ratten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0