Underbara kväll

William har precis somnat, jag är någorlunda pigg och Alex jobbar sin sista natt på över en vecka. Underbart!
I morgon har vi massor med saker att göra. Fixa i trädgården, handla mat, tvätta bilen, åka förbi veterinären en snabbis och massa annat. Vi tänkte även hinna med en mysig ytflykt någonstans då jag och Alex firar hela sex år tillsammans på fredag. Men då är det så mycket annat, så vi tar det i morgon istället.

Känner jag mig själv rätt så lär det inte bli något bloggande i helgen, så kan ju berätta nu vad jag har planerat. På fredag kommer en kompis hit från Göteborg som ska sova här tills på lördag. Senare ska vi till en annan kompis och grilla lite. Jag och lilleman åker väl hem och bäddar ner oss när vi har ätit, så får Alex och Stefan ta cyklarna hem när dom tycker det är dags ;) Om papprena från vägverket kommer i morgon ska jag med Alex och köra lastbil på söndag, men tror inte dom gör de så då får de bli en tur till mamma istället. Ja ungefär så ser min helg ut. Ska öven försöka ta nån tur med hästen också.

Hittade en vinbärssnäcka som hade klättrat högt upp på en pinne när jag va ute med hunden förut. Tyckte den såg så charmig ut på något vis så va tvungen att ta kort på den :P Haha jag är bra knäpp ibland! Tyvärr blir de ju inte så bra bilder med mobilen dock.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det har varit massa tjafs så huvudvärken är nog bara resultat av det men som du säger så är det nog lika bra att kolla upp :) Ja, jag tyckte bra om dom bägge två. Tack :D

2011-06-23 @ 09:36:48
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0