Veterinär

I morse körde jag in hunden till veterinären för kastrering, och ska snart åka och hämta honom igen. Har faktiskt varit nervös hela dagen. Det kan ju faktiskt gå snett även fast det inte är så vanligt. Men dom har ju inte ringt så det har nog gått bra. Fick väldigt mycket beröm när vi kom in för att jag hade en så fin och oerhört välmusklad hund, och sånt är ju alltid skoj att höra! Är även glad för att jag fick Leif Hokfors som skulle operera. Han är verkligen den bästa veterinären man kan tänka sig, så det känns tryggt.

Igår var förövrigt en väldigt jobbig dag. Det va två år sedan pappa omkom i en bilolycka, och de känns alltid värre när det är en årsdag. Men jag är oerhört glad för att jag har en bror som fortfarande är i livet, och ibland måste man försöka se det positiva i det hela även fast allt känns mörkt. Det som känns jobbigast just nu är nog att William aldrig får träffa sin morfar. Men det är som det är, och livet går vidare ändå!

Nu ska jag gå och väcka min lilla skrutt så han hinner äta lite innan vi åker och hämtar den fyrbenta familjemedlemmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0