Döden är nära

Tror aldrig jag mått så här dåligt som jag har gjort den senaste veckan.
Börjar fundera på om det kan vara blodtrycket som spökar?
Värst är det på morgonen när jag kliver upp. Jag blir helt orkeslös, börjar svettas som en gris tills det svartnar för ögonen så jag måste sätta mig. När jag ser igen får jag världens frossa och är tvungen att lägga mig igen för att inte svimma. Sen kommer jag knappt upp ur sängen för ens vid tolvtiden, och då känner jag mig alltid lite bättre. Sen brukar det bli sämre framåt kvällskvisten igen, så då är det bara att uppsöka sängen igen. Vet inte vad det kan va som spökar, men går det inte över får jag nog besöka farbror doktorn på måndag!

Alex tog med sig lilleman på utflykt idag så jag kunde vila ordentligt. Det känns oerhört tomt men ändå välbehövligt. Tror det är väldigt bra att bara far och son får lite egentid tillsammans också!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth.

Ja absolut ska du gå till doktorn! Det där låter konstigt. Du måste vara rädd om dig, vet du. Kram!

2011-05-21 @ 20:45:21
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Terese

Ja jag kanske skulle göra de. Tycker aldrig man får någon hjälp ändå, men nåt kanske dom hittar. Tack för omtanken iaf! Kram!

2011-05-24 @ 22:33:46
URL: http://tezzanzliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0