Glader

William somnade skrattandes idag. Tänk om en annan också kunde få göra de. Underbart!
Fast han är fortfarande väldigt tät efter förkyldningen så han vaknar nog snart igen. Ska försöka att hänga lite tvätt och städa undan lite innan han vaknar tänkte jag. Sen ska jag nog avsluta kvällen med en toast framför TVn, helt OK kväll!

I morgon kommer Magnus hit med lastbilsnycklar och tankkort som Alex ska ha på fredag. Så då får man kanske ta och bjuda på lite käk. Vet bara inte vad jag ska hitta på...

Det verkade ju inte va någon direkt rusning på grannens husvisning i alla fall. Två bilar tror jag de kom. Så det är nog inte så lättsålt. Men det är bara att hoppas på att någon av dom var intresserad.


Kommentarer
Postat av: Lisbeth.

Ja iväg med dig till farbror doktorn, så där ska du inte gå och må. Sen tycker jag att du gör helt rätt som kastrerar fyrbeningen. Ska de inte användas till avel, så varför ska de gå och må dåligt? Har också lagt märke till att det är mest karlar som är emot det, hahaha.

2011-05-26 @ 01:01:19
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja de är nog lika bra de. Skönt att höra att det är någon mer som är på min sida. Tror bara jag gör honom en tjänst så han slipper ligga under sängen och yla på nätterna när det är en löptik i närheten...

2011-05-26 @ 20:51:25
URL: http://tezzanzliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0