Härligt

Det ser ut att kunna bli en riktigt fin dag idag med. Härligt!

Igår gjorde BIVA en felsökning på min bil och konstaterade att det var någon ventil som va trasig. Det skulle "bara" kosta 3000 att laga plus felsökningen som jag inte vet va den kostar. Sist va de ju kopplingen som hade gett upp och de skulle dom ha 20000 för att laga... Tur man har bilmekaniker till kompisar så man kan komma undan lite billigare i alla fall!
Jag saknar verkligen bilen just nu, jag och lilleman kommer ju inte någon stans så börjar verkligen bli rastlös nu!

Både Alex och William sover så funderar på att ta färgburken och gå ut och fortsätta på staketet som aldrig blir färdigt. Något måste man ju göra för att fördriva tiden lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0