Jahopp

Sorry för den dåliga uppdateringen, men helgerna bara flyger iväg så datorn får helt enkelt stå för sig själv i ett hörn och vänta.

Idag va jag iväg med lilleman till BVC, och han växer verkligen så det knakar! Vikten låg på 9200 g och längden var 75 cm. Tänk på torsdag blir han hela 10 månader min lilla plutt, det är inte klokt vad fort de går!

Jag har även skickat iväg ett väldigt spännande mail idag, och hoppas på att få svar väldigt snart. Men jag tänker inte avslöja vad det handlar om ;) Hehe.

Just nu sitter jag och mular in Marabou Sensation Bluberry & Milk. Sjukt god choklad måste jag säga. Har lagt ner det där med operation viktminskning för ett bra tag framöver. Har varken ork eller lust med de. Har ju bara ett lite envist kilo kvar att bli av med så är jag nere på samma vikt som innan graviditeten, så får väl va nöjd med de. Sen lär det nog ryka ett par så fort jag börjar jobba igen, så tänker strunta i vågen och ta ett par bitar choklad till ;)

Ha en riktigt bra kväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0