No more Mr. nice guy

Det är väldigt sällan jag blir arg, men när jag väl blir det är det ordentligt!
Vilket en person fått erfara idag. Ibland kan man bli så fruktansvärt trött på folk att det bara inte går att hålla igen truten. Vissa tror att man kan lalla runt och ta förgivet att alla andra ska ta reda på saker som kanske inte är så roliga. Har man frivilligt skaffat sig ett ansvar får man faktiskt se till och ta det ansvaret också.
Man stöter tyvärr på människor som fullständigt suger ur all glädje och energi ur en, och det är inte alltid så lätt att bli av med dom heller. Men till alla energislukare där ute kan jag tala om en sak: gör er inte besväret att försöka komma mig nära, för jag omger mig bara med underbara och fantastiska människor! Punkt


Kommentarer
Postat av: Lisbeth.

Heja, haha. Det är bra! Hoppas du mår bättre.

Kram!

2011-05-20 @ 17:24:34
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0