Golf och magsjuka

Igår var jag med jobbet till Örebro golfhall för att diskutera lite framtidsmål och sedan testa på att slå lite bollar på driving rangen. Som avslut på dagen hade vi tävling i puttning, och jag gick och vann. Med tanke på att jag ALLTID kommer sist när det spelas minigolf blev jag minst sagt förvånad! Som pris fick jag en jättefin golfklubba av instruktören, så får väl ta med den när det ska spelas minigolf nästa gång. Hehe.

Efter golfandet hoppade jag in på nybyggda city gross och handlade lite. Började helt plötsligt känna mig riktigt vissen. Så fick stoppa in skallen i mjölkkylen en sväng för att inte svimma. Skyndade mig ut och åkte hem för att vila lite. Hann precis stanna bilen och öppna dörren innan jag började spy som en gris... Gick sedan in för att vila lite innan det var dags att hämta William på dagis. Kännde mig mycket bättre efter en stund, men väl på dagisparkeringen va de dags att hulka igen. Så de va bara att springa in lite snabbt och hämta honom och sedan hemm för att fortsätta spy. Men idag känns det mycket bättre, och än så länge har ingen annan i familjen insjuknat heller (peppar peppar).

Imorgon vankas det jobb igen efter att ha varit sjukskriven i en vecka. Men är fortfarande sjukskriven 50 % så det blir väl ganska lugna dagar hoppas jag då ryggen är allt annat än bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0