Sjukling

Lika dålig uppdatering som vanligt, men det får ni leva med!

Gick till jobbet igår med feber vilket inte var det smartaste jag gjort. Efter att ha hämtat William på dagis vid halv fem så tvärdäckade jag i sängen och vaknade inte för ens klockan ett på natten. Som tur var Hade Alex fått ändrade arbetstider den dagen så han kunde ta hand om lilleman tills han hade somnat. Idag känns det lite bättre, men absolut inte bra. Har haft fruktansvärt ont i halsen och feber men ingen snuva så vet inte vad det kan vara. Hostade upp något väldigt slemmigt och äckligt, stort som en plommon förut. Efter det blev halsen lite bättre men nu är det lika illa igen... Så skulle kanske ringa vårdcentralen så jag får göra ett halsprov. 

 För övrigt går det super för William på dagis. Han gråter lite precis när jag lämnar honom, men så fort jag gått utanför dörren slutar han. Så det känns riktigt skönt! Fast det är riktigt jobbigt att få träffa honom så lite. Jag lämnar honom vid halv sju och hämtar vid halv fem igen. Då är det bara hem och laga lite mat bada och sova som gäller. På fredagar hämtar Alex honom halv tolv, men det hjälps ju inte eftersom att jag jobbar till fyra... Tur att det inte är allt för länge kvar tills jag får gå hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0