Underbara måndag

Idag blir lilla Liam hela tre veckor. Jösses vad dagarna går! Eftersom Alexander jobbar eftermiddag/natt så tog jag med William när jag skulle till BVC med Liam så han fick sova ordentligt. Båda barnen skötte sig exemplariskt, och på en vecka har lilleputten gått upp hela 360 g till 4960 g. Inte konstigt att han äter hela tiden ;) nästa vecka är det sprutdags för båda grabbarna. Usch!

Passade även på att ta en riktig långpromenad med ungarna och hunden i det underbara vädret. De är inte klokt vad underbart det är att vara av med magen så man kan röra sig igen. Men har fem extraktion att bära på från graviditeten... Men dom försvinner väl förhoppningsvis snart när jag börjar röra på mig ordentligt igen. De är tur man har hund så man måste ge sig ut ett par timmar varje dag :)

Just nu sitter jag i soffan med en sovande bebis på magen och en annan sovandes på sitt rum. En helt okej avslutning på en måndag tycker jag :)



Snyggaste grabben i stan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0