Tankar till himmelen

Idag skulle pappa ha fyllt år om han hade varit kvar här på jorden. Dagar som dessa får mig att tänka efter lite extra, speciellt hur fort det kan gå att mista någon speciell i sin närhet. Jag säger till båda mina barn att jag älskar dom oerhört mycket flera gånger om dagen. För visso är dom för små för att förstå innebörden av orden, men det känns ändå viktigt att dom får höra det.

Tänkte jag skulle åka och lägga lite blommor på pappas och farfars grav någon dag snart. Det är ju en bit att åka så det blir tyvärr inte av så ofta. Ingen av ungarna hann att träffa sin morfar innan han dog så när dom blir äldre får man väl åka till graven och berätta om honom. Antar att dom kommer att fråga vem han var och varför han inte finns kvar.

Glöm nu inte bort att berätta för era nära och kära hur mycket dom verkligen betyder, i morgon kan det vara för sent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0