Tråkig

Ja nu va de ett tag sen jag skrev igen... Men när man går hemma och är mammaledig händer de inte så värst mycket spännande. Jag skulle kunna skriva en hel roman om vad ungarna hittar på om dagarna, men det är väl inte så många mer än jag som är intresserad av att läsa de antar jag. Men om någon skulle vara intresserad börjar Liam att bli en riktigt stor kille (9 veckor idag). Han sitter mest och skrattar och blåser bubblor om dagarna. William är som alltid mer vild än tam och ser till att jag inte får en lugn stund om dagarna ;) börjar redan få ångest över dagen jag ska börja jobba igen, det är verkligen såå underbart att vara hemma med barnen.

Imorgon ska jag iväg in till stan för att äta lunch med våran VD så då händer det något iaf. Sen kan det ju va trevligt att få träffa lite vuxna människor en stund också, fast de är tur de bara är ett par timmar för de blir nog jobbigt att vara utan dom små för länge. När man har så små barn som Liam tror man nämligen inte att någon annan kan ta hand om dom. Inte ens deras pappa hehe.





Williams favorit sysselsättning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0